اعتماد مفتکی

  

 دلم گرفته بود گفتم چند خطی بنویسم شاید از درد و رنجی که این روزها اوضاع روحی ام را پریشان کرده بکاهد

 و الان در این فکرم که اگر انسان نوشتن و خط را بوجود نمی اورد یا خدا قدرت تفکر را به ما نمی داد چگونه

 باید خودمان را تسکین میدادیم باور کن حتی گاهی اوقات نمی توانی جیغ بکشی دادبزنی بلند بلند گریه کنی شاید

 حرصی که داری خالی شود

 خدا را شکر میکنم برای اینکهنعمت نوشتن را به ما عطا کرد اشک را داد تا دق نکنیم خنده را داد تا ذوق مرگ نشویم

 اما در عجبم چرا خدا یه چیزی شبیه چشم واقع بین و تفکر واقع گرایانه را به ما نداد

 تا وقتی هرکسی حتی به ما سلام میکند یا نه هرکسی تو خیابون میبینیم بفهمیمم درونش چه خبره 

 این روز ها هرکس در گذشته ام بود یا هرکس که به تازگی در راهم قرار میگیرد  ابکی از اب در می اید

 فراز و نشیب نوشته هایم زیاد است  جمله بندی و استفاده از لغت های مناسبش بدجور لنگ میزند

 ولی این ها فقط حرف دل است

 دلی که نه قواعد دست و پاگیر زبان شناسی را میشناسد نه قانون و هنجار های جامعه را

 قرار نیست قواعدی را له کنم جهت نوشته ام تصمیم بر بی قانونی و هنجار شکنی ندارد

 فقط دلم میخواهد ان را کامل بخوانی نمی دانم شاید الان تمام شود شاید هم تا 10 صفحه دیگر دلم با خودم صاف نشود

 ولی تنها چیزی که حاصل این سیاه کردن های کاغذ و مصرف خودکار است

 خالی شدن خودم است به قول برابچ جان خود حلوا خورم مثلا فردا امتحان دارم

 ببین چه بر سرم امد که.......

 نه الان که از این مکث عبور میکنم فکر کنم  اتفاقی نیافتاده این دله ساده و بی شیله پیله من بود که به هرکسی

 که از این مکث عبور میکرد سلام کرد و اعتماد کرد

 این فکر های پی در پی که هی سر از جمله های ناقص در می اورد نشان از نوسان های روحی من است

 خیلی بچه بودم از بچگی ام در جهت اسیب زدن به روحم استفاده شد

 دل ساده ی داشتم ولی به روی خودم نیاوردم و پنهانش کردم اینقدر که اسیب خورد

 بازم خدا را شکر که نوشتن را

 خندیدن را....... گریه را

 و حتی ان چشم واقع بینی کهکه شاید به نظر من نداده ولی مطمئنا داده و ما بی خبریم شکــــــــــــــــــــــــــــــر

 خدای من شکرت که مرا زود متوجه اشتباهات جوانی ام میکنی

 امروز برایم روز خوبی بود که توانستم بنویسم

 امروز روز ازادی یک عزیز بود که بعد از مدت ها به جمع ما برگشت

 خدایا شکرت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 16 / 4 / 1391برچسب:,ساعت 12:8 توسط مهلا| |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
www.sharghi.net & www.kafkon.com & www.naztarin.com